Sunday, June 12, 2011

Sutera Bidadari..




Fuuh.. Akhirrnyaa yang dinanti-nantikan telah muncul... Sutera Bidadari.. kesinabungan selepas Cinta Sufi dan 3 episod sebelum ini.. antara karya terhebat abg RAM.. okey ler..sudah tidak sabar nak mengembara sama Saifudin hero dalam ini cerita...




~Ini novel ada sambungan lagi...~

6 comments:

Ujie said...

Eiiii...meniru lagi.. Orang baca citer RAM, dia pon nak baca cite RAM.. Hahhaa.. Syabas!!! Aku dah baca sume cite yg dia tulis termasuklah sblm zaman dia ngn alaf 21 mcm novel anugerah pertama. Buku2 pon sume ada tapi ade malaon mana yg pinjam ntah, tak pulangkan.. Stress aku..

Iwanski said...

woitt... den dah lamo dah mengikuti ini RAM... termasuk REM selingkar kasih jugak.. aku punye pun ilang ntah kemana.. nak ckp malaun tak sodap pula..sobab nanti aku pun jadi keturunan malaun jugak.. dah yg pinjam adik beradik dan sedaro maro.. hehe..

zana said...

baca RAM jugak ye.. samalah... cita dia mg best2 pun... nanti lepas nie sambungan bidadari dengan fiksyen 302 lak. =) tapi tu la novel dia banyak sgt nak kumpul pun x terdaya.. -_-" hehe

Pondok Usang said...

zana ~ alaa.. nape tak nombor 329.. nombor bertuahku.. hehe... =)

Bidadari Syurga said...

minat buku tu gak....

Pondok Usang said...

Bidadari Syurga ~ yup.. sgt minat.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...