Monday, September 19, 2011

Betul Cinta Agung Ni... Hehe...

terbaca my officemate punye wall kat facebook.... "Tiba tiba ada bunyi mercun kat depan rumah. Bila keluaq ada banner 'will you marry me'. Satu condo dapat tengok drama free ni..." hehe... romantik sungguh... nak togolak pun ade jugak... tapi botul2 cinta agung ler...

16 comments:

Ms. LaLA said...

Awak buat la mcm tu jugak.. kompem si dia terharu.. terus hangguk laju2.. hihi

Finaz Jaafar said...

huwaaaa sangatlah romantik !
tapi kalau kita jadi perempuan tu kita akan sangat malu sebab ramai orang nampak ! huwaaaaaa

Alkisah said...

sebelum dapat romantik / terharu, confirm mamat tu dapat maki dari jiran jiran kondo tu..

Hanif said...

fulamak..tentu pompuan tu terharu gila....macam kat movie jerrr

Iwanski said...

Ms Lala - haih.. wanita mana yg tak suke kalau dpt seprise yg sebegitu rupe...

Finaz - Malu tapi mahu.. =)

Al KIsah - Haha.. diharapkan jiran beliau memahami.. kalau jadi.. jiran2 juge dpt mkn nasik minyak..

Hanif - tu lerr pasal... mcm cerekarama dah ni.. thanx Hanif.. follow my blog.. nanti ifollow your blog...

Nora Hj Nasir said...

OMG.. masa meletup tu agaknye kwn kamu ckp camni.. tanjatt boboi..!

Mawar berduri said...

^_^ seribu satu macam cara
kalau ingin kan seuasana bahagia
tp hnya satu jalan yg blh membuktikan
agungnya cinta ..

dalm ungkapan "will y marry me" hahaks :D ..

thanks sb comnt antry mawar ;)

~Nana 귀여운~ said...

OMAIGODD, sweetnyewww :P huhu

bukan senang tau nak dapat banner ayat keramat tuh :P

Iwanski said...

Nora - haha... Boboboy!!

Mawar Berduri - Kita insan biasa... =)

Nana - sweet sgt kan.. modal nak buat pun berpatutan.. hehe...

bukudiarysofea said...

Romantik betul.

~SaL IjOu~ said...

pasti menjadi satu kenangan terindah buat pasangan itu~ ^^

Iwanski said...

BukuDiarySofea - takde ke mane2 gadis yg nak buat seprise mcm ni kat aku... haha..

SaL Ijou - Yup betul sal... Kenangan Terindah - Samsons..

sofeafaudzi.photography said...

romantik.. so sweet :)

http://ohmylensa.blogspot.com/

Iwanski said...

Sofea - best kan!

oli-go said...

hahha..romantik..melayu ade ke nak buat mcm tu?

Pondok Usang said...

oli-go ~ ada yg nak buat kot.. tapi segan.. hihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...