Sunday, September 25, 2011

Pondok Usangku Sudah Beratap...

~Ditemani Upin & Ipin~

Assalamualaikum.... Bermulah satu lembaran baru buatku... pondok usangku yg selama ini beratapkan langit.. kini sudah beratapkan zink.. setelah dilakukan renovasi dan penambahbaikkan, pondok usangku kini sudah semakin cantek.. ditambah pule ku ditemani si beradik upin ipin dan burung raja udang yang ku kurung di dalam sangkar.. Alangkah indahnya kurasakan..Lepas ni bolehla ku melakar nukilan dlm keadaan selesa dan diriku tidak lagi dibasahi air hujan dan embun jantan.. hehe...

~Pemandangan di malam hari~

Dan pada rakan-rakan blogger Edy, A ai, 13rockstar, Ujie,Hana Ahmad, Adik Hana Ahmad, Haniza, Amni, Nora, Humairah, Hayati Zaki,Ms Lala, AwexGebu, Zie Sakinah, Eyla,Momo, Cik Asam Jeruk, Pucheh, SiManis, Ummi, Cik Aten, Terbelog, Arjunakirana, CikMieza, MamaWanie, Izzaty, Mawar Berduri, AnokCikLan, Liz, HanifIdrus, Shafinaz, Nana3mo, CikKiwi, Sal Ijou, Olala, Hidayah, BarneyPoco, PrincessDiyana,Nina dan pada semua yg tidak ku sebutkan nama sama ada yg selalu,pernah singgah atau pun yg tersinggah kesini ribuan terima kasih dariku kerana meluangkan masa menjengukkan diri ke pondok usangku tak kira siang atau pun tengah malam... Andai ada tersalah kata den mintak maap ye... Ku cuba kelainan untuk hiburkan hati kengkawan... I lap u all.. =)

~Perlukah aku menukar title Header diatas kepada "Pondok Sudah Cantek Beratapkan Zink"?~

23 comments:

~Nana 귀여운~ said...

baru semart kot da ade atap :)

~SaL IjOu~ said...

siyes cantik sekali rumah itu!~
lepas ni x lagi dibasahi ujan ye~ ^^

cik kiwi's said...

hahahaha. i lap you too bro iwannnnn~

shedameor said...

pondok buruk or pondok usang lagi cantik ? hik3

Amoi MiyaSya said...

cantik la rumah tu ! :D

Nora Hj Nasir said...

pondok usang beratap zink tu ade astro tak...? hihiii =) have a great day dear =)

Iwanski said...

Nana - woo... dah ade atap baru nak masuk pondok kite ehh.. thanx... hee..

~SaL IjOu~ - A ah, tak kene ujan lagi dahh.. awk nak tumpang berteduh pun bole..

cik kiwi - okeh, di atas permintaanmu... kite tak tukar itu nama pondok usang.. hehe..

Shedameor - alahaii... mesti laa pondok buruk lagi chantek... pondok usang tak cukup sifatnye..

Amoi MiyaSya- kalau cantik, slalu singgah tau...

Nora Hj Nasir - Letrik tak masuk lagi.. tak bole langgan astro lagi...

anamizu said...

waaahh canteknye!!!





cik ana.

cik asam jeruk said...

wah kreatifnye.pondok buat sendiri ke tu? :)

Umie Artoqiemie said...

sumpah cantik ohhhhhh !! nak satu!!! buat guna apa eh?

Finaz Jaafar said...

uhuiiii yg skrg dah oke dah..tak yah la tukar..bg kte yg skrg lebih metafora..haha

Mawar berduri said...

Biarkan diri selesa andai keindahan menjadi impian :) .. moga penambah baikan ttp seiring dgn jalan kebahagiaan ^_^

Yasmin ♥ said...

Cantekknyee ! :DD
Tapi kalau na buat tajuk header camtu cam panjang sgt la pulak . hihi

teha said...

waa ! cantek laa pondok tu !

pzulzarien said...

cantik

sy baru je wat blog..do kindly visit n follow ya..=) tq...

http://pzulzarien.blogspot.com

Iwanski said...

anamizu ~ cantek dan comey... hihi..

cik asam jeruk ~ rase2 kamu kite buat sendiri eh..?

Umie ~ nanti kite buatkan satu utk awk eh.. hihi.. alaa gune polystyrene je... pastu kite kaler2 kan laa...

Finaz ~Wahh.. metafora... wasangka cintaku...

Mawar Berduri ~ Terima kasih Mawar.. kan ku lalui liku Berduri dengan hati yang tabah...

Yasmin ~ Okeh yasmin.. dah tak tukar.. sbb kate finaz ianya sudah metafora...

teha ~ nape tengok jauh2... meh dekat sinii.. baru laa nampak kesenian ukiran ini pondok..

pzulzarien ~ wokey geng... mesti support awk punye blog...

nadiaburn said...

comelnya bila waktu malam! hehe cikgu suka! :)

Iwanski said...

kalau mcm tu cikgu singgah malam la... hehe..

zana said...

errr...tuan lagi besar dari rumah... cam na nie?? haha =)

Pondok Usang said...

zana ~ ala2 cite alice in wonderland gitu.. hihi..

Hanie_Dew said...

tambah astro!!!!hahahhaha...

buat dari kayu ke..hoh...terpegun jap.

Pondok Usang said...

Hanie_Dew ~ besar modal kalau gune kayu... gune polystrene aje.. hehe...

eita said...

alahai...comelnya.....
untuk di jual ke apa ni?
kalau atap nipah lagi comel..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...