Sunday, February 5, 2012

آللّهُمَ صَلّیۓِ ۈسَلّمْ عَلۓِ سَيّدنَآ مُحَمّدْ وَ عَلۓِ آلِ سَيّدنَآ مُحَمَّدٍ

Salam Maulidur Rasul..
Assalamualaikum Warahmatullahhiwabarakatuh…..

Lama sungguh tak mengupdate, menaip, menukil dan menggambarkan ape yg ingin digambarkan kat sini… macam menghilang pulak.… hilang tak bererti selamanya… selagi tuhan masih memberikan nafas utk terus hidup kat bumi yg nyata ini… pasti ku kan setia di sini bersama semua… menyampaikan apa yg ingin ku sampaikan… xpecially pada kawan2 blogger yg nama korang bertahta menjadi followers kat list sebelah tu…selama aku hilang ni pun…bukan sbb aku gi mengembara ke atau pun mengembala… tapi aku lebih berseorangan….Layan jiwa yg kacau… yg gundah gulana… kadang-kadang…aku pun tak tau ape yg aku fikirkan… mungkin satu ilham yg aku cari... satu ilham yg boleh kita kongsi bersama.. aku rasa tibalah masanya untuk aku mengubah ape yg ingin aku ubahkan… Diharapkan sahabat semua dapat menghayati apa yang ingin ku adaptasikan disini… Semoga kita semua dilimpahi dgn nur rahmat dariNya dan sentiasa mengikuti ajaran Sunnah Rasullullah(SAW) dalam kehidupan… Selamat menyambut Maulidur Rasul dariku.... =)

80 comments:

naiemah_ramli said...

Salam Maulidur Rasul jga..
^__^

dill said...

Salam Maulidur Rasul :)

dill.

lieynanilaz said...

selamat kembali dan slaam maulidur rasul..

shedameor said...

salam maulidur rasul :)

dayah said...

hi, pe kabar? eh sedap kan lagu yuna..salam maulidur rasul :)

~SaL IjOu~ said...

Salam Maulidur Rasul buat Iwan juga~ =)

jaga diri!~

L said...

salam maulidur rasul bro..

jom baca sebentar jep..
http://lolz-l.blogspot.com/2012/02/sila-baca.html

Mawar berduri said...

rasul yg dirindui ...

zOeY zAu YaH said...

mghilang ye hihi.salam maulidul rasul.

Ungu Violet said...

hepi2 selalu..

salam maulidur rasul..:)

My Life's Journey said...

salam pekenalan ..umi datang nak ucap ..selamat menyambut maulidur rasul :)

Azreen Amran said...

Salam Maulidur Rasul :)

hassy chan said...

salam maulidur rasul..
jgn lupa berselawat ke atas nabi heheh ^^

Cik Nurul said...

Salam Maulidur Rasul 1433 / 2012 ^^

whitecappuccino said...

Salam Maulidur Rasul !

LAici KAng Ais said...

salam maulidur rasul. marilah kita berselawat

Deru Ombak said...

Salam MAULIDUR RASUL ..

CekbOlat-bOlat said...

Salam maulidur ^^

che sakinah said...

Apa yang dicari? ada dalam hati.
hehe

semangat! tulis dengan ikhlas seperti selalu..

salam maulud nabi s.a.w

KaK LimAh Si SupiR said...

salam maulidur rasul jgk ^_^

Nursyairah said...

salam maulidur rasul :D

era kecik said...

salam maulidur rasul =)

Anak Munsyi said...

YEAHH, saya suda remaja skrg :) salam maulidur rasul jugak :)

aRa ❤ aFiq™ said...

salam maulidur rasul :)

J.Syazwana said...

salam maulidur rasul
:)

ghost writer said...

آللّهُمَ صَلّیۓِ ۈسَلّمْ عَلۓِ سَيّدنَآ مُحَمّدْ

Faza said...

salam maulidur rasul..

p.s: pic prof bukan kat tasik cempaka

Nora Hj Nasir said...

lame tak datang...
selawat & salam keatas junjungan mulia Muhammad SAW..salam maulidul rasul :)

Lia Irdelia said...

sAlam Maulidur rasul teman..
=)

anamizu kaito said...

slm maulidur rasul :)





luv,
cik ana

A Crack Mirror said...

salam maulud kawan...

harap lepas ni jiwa kacau tu terubat..bnyakan berzikr insyallah..jiwa kacau jadi tenang..

:) senyum selalu.. peace!

mama aini said...

salam maulidur rasul juga dr mama buat iwan..ehem menghilang sbb mencari idea kan?..he2x..

Woofer Storm said...

salam maulidur rasul ..

jangan layan sangat jiwa tu bro sorang2,ada masa share pengalaman bersama kita semua..

onie said...

salam maulidur rasul my preng :))

chemay said...

salam maulidur rasul PU.
:)

najihatussolehah said...

salam maulidur rasul,..bersama hidupkan sunnah nabi..

Cikgu Ma said...

salam maulidurrasull..lama menyepi =)

El-Janna said...

hehe salam maulud^^

Pendamba Mawar said...

sma la kita

Cik Kasut said...

layan sedey 2 jgn lelama :) salam maulidur Rasul dari kami jugak...suka sangat lagu yuna terukir di bintang

EyanaNoorAzlan said...

eyana ziarah kembali ;) thanks singgah belog eyana tempoh hari..
Salam Maulidur Rasul...

cikwahidaidris said...

Salam Maulidur Rasul :)

Cik Gee said...

selamat hari maulidur rasul.. <3

Izyan Masri said...

SELAWAT KEATAS NABI JUNJUNGAN.SALAM MAULIDUR RASUL :D

Rtp Farra Arisha said...

Ya Muhammad Ya Rasulullah...:') salam maulid :)

Cik Yatt said...

salam maulidul rasul.

nazirah said...

salam maulidur rasul. insyaAllah .. semoga berjaya..

Juliet_iRa~" said...

dah lama juga tak ke sini..:)

salam maulidur rasul..smoga kita mendapat keberkatannya dari hari y mulia ini..amin..

emy zulaiha said...

salam maulidur rasul abg iwan! bile nak dtg baiki paip rumah emy nie??haha :)

dhiera said...

salam maulidur rasul jugak.. selawat ke atas junjungan nabi kita~

♥AienNajwa♥ said...

salam maulidurrasul !!~ =)

Faaein Talip Roy said...

semoga dalam hati kita sentiasa ingat Allah dan Rasul... ^^,

nur farahin binti sulaiman said...

salam maulidur rasul..^_^

Farah Adila said...

salam maulidu rasul jg:)

delour said...

Salam Maulidur Rasul pondok usang.Terima kasih sebab selalu komen kat blog saya=)

nuyui a.k.a miss YUI said...

tak trlmbt nak ucap slm maulidur rasul kan..

ErnieFaizal Siti said...

Apa pun perubahan yg ingin dilakukan, yang menuju ke arah kebaikkan, akan tetap mendapat sokongan dari kami.. :)

Amoi MiyaSya said...

Salam Maulidur Rasul :)

dak intan said...

salam maulidur rasul jugak.. ^_^

msredcheesecake said...

salam maulud...

teha said...

semoga kita semua kekal dekat dgn Rasulullah walaupon Rasulullah dah takde

fazrulnoor said...

selawat dan salam keatas junjungan nabi saw

oli-go said...

Salam Maulidur Rasul..=)

Arra Ahmad said...

ya..itulah hedzwan..menyembunyikan diri dalam mencari ketenangan..
salam maulidurrasul

Mizz ErMa said...

wah, macam ada masalah besar aje..pape pon, salam maulidur rasul jgk..=)

Eera Shera said...

hilang skjap tak pe tp jgn lama sgt nnt dirindui hihi ;)

♥ Nana BamBam ♥ said...

Assalamualaikum abang, maaf lambat pula hendak komen entri ini... salam maulidur rasul...

TiraPengemis said...

jom selawat =)

ILA HonEyBuNNy said...

jalan2 sini....

sama la..jarang2 berblog skrg...hehehhe

lynda salim said...

salam ukhwah , salam maulidurasul .

my prophet, muhammad the best .

fadh leyanie said...

salam maulidur Rasul,jangan biarkan jiwa terkacau,,:P

lyza said...

Salam Maulidur Rasul..

Singgah and follow d sini.. ;)

Finaz Jaafar said...

err err err sy pn da lme tak update la abg iwan..heheh..lg lme dr abg kot..

erm, terlmbt tk nk bg salam maulidur rasul?erkk

Mya said...

going where tu? jangan lupa terus membelog ya=)

Fyqa said...

salam maulidur Rasul (:

emy zulaiha said...

adoy emy mmg jiwe kacau..tak sedar pon tak jadi follower abg iwan kan :) haha :p

aleen aiden said...

semoga kau baik2 saja disana. mengubah apakah?

shameel Iskandar said...

salam maulidur rasul juga. maaf lewat wish.

zureen said...

salam maulidur rasul.. (lambat wish jugak)

hanaahmad said...

Mohon jangan hilang lama. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...