Monday, March 26, 2012

Raudhah...


Assalamualaikum...
Sebutir kata-kata bicara buat sahabat-sahabat yang kukasihi... Ku mohon seribu kemaafan andai ada salah dan silap sepanjang perkenalan kita dilaman blog ini.. daripada penulisanku, kata-kataku hinggalah perbuatanku... sekali lagi andai ada salah dan silap mohon dimaafkan.. kerana kita adalah insan biasa yang pasti akan melakukan kesilapan samada yang zahir mahu pun yg tersembunyi... InshaAllah, 1 april ini ku akan berangkat ke Tanah Suci Makkah mengerjakan Ibadah Umrah.. Mohon doa sahabat-sahabat dan adik-adikku semoga dipermudahkan segala urusanku disana.. =)

47 comments:

emy zulaiha said...

alhamdulillah..ade rezeki abg iwan nak tunaikan umrah. Semoga abg iwan dapat jalankan ibadah umrah dgn tng dan sempurna tau. Semoga selamat pergi dan kembali abg iwan :) Doakan emy murah rezeki tau! :)

mama aini said...

assalam iwan..syukur alhamdulillah iwan dapat utk kesana..semuga selamat pergi & selamat kembali..dan semuga dipermudahkan segala2nya..amin..

che sakinah said...

InsyaAllah. doa banyak-banyak awak :)

msredcheesecake said...

Bestnya dpt pergi umrah.... Muga selamat pergi dan pulang... Muga di permudahkan urusan beribadah...

Arra Ahmad said...

alhamdulillah..:)
jaga diri..doakan rakan2 kat sini juga ya..:)

~SaL IjOu~ said...

sentiasa doakan yg terbaik buat kamu, sahabat..~ =)
Impian sy juga..ingin mengerjakan umrah lam usia muda..~~~

My Life's Journey said...

alhamdulilah .. umi doakan agar segalanya berjalan dengan lancar ..amin2 :)

maisarah sarah said...

alhamdulillah.bestnya.....nak ikut jugak.doakan kita pun sampai ke sana juge.nak minx doakan kita jadi seorang muslimah sejati.hehe

lieynanilaz said...

semoga dipermudahkan...:)

Ungu Violet said...

Amin...moga dipermudahkan segala urusan..:)

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

alhamdulillah, rasa nak ikut jugak gi umrah tu.. huhuhu.

semoga beribadah dengan baik di sana nanti ya. jangan lupa doakan kesejahteraan dan kejayaan fifi;) hehe.

Juliet_iRa~" said...

alhamdulillah..:)

rezeki awk..dpt ke sana..

semoga selamat pergi dan pulang dgn selamat..

awk tiada slh dgn sy..hee..doakan sy yea!:D

jaga diri..

missina said...

syukur alhamdulillah,,dapt juga peluang dan rezki nak mengerjakan umrah ke sana,,insyaAllah,,semoga selamat pergi dan balik,,,doakan sy dapt jodoh yang baik ek,,;P,,ape2pun yg penting doa utk diri sendri dulu ye,,,,

whitecappuccino said...

alhamdulillah..semoga dipermudahkan segalanya di sana ya. selamat menunaikan umrah.

Aien Not Alien said...

alhamdulillah punya rezeki untuk menunaikan umrah... semoga selamat pergi dan selamat pulang...

teha said...

semoga slmt pergi dn sampai :)

Mizz ErMa said...

wah, bestnya..tuan belog pegi dengan sape lagi? semoga selamat pergi dan kembali dan selamat beribadah okeh! =)

Eera Shera said...

alhamdulillah dpt jejak kaki ke tmpt suci..smoga dpt beribadah dgn tenang. doakan kami jugak kt sini dpn kaabah nnt ye

A Crack Mirror said...

Insyaallah dipermudahkan...

Juliet_iRa~" said...

semoga dipermudahkan segalanya..

dah nak dekat kan..:)

m!3yr4h_LolLy said...

alhamdulillah. semoga dilancarkan dan dipermudahkan segala urusan.

TiraPengemis said...

semoga selamat pergi dan selamat pulang..semoga mendapat ketenangan dan beribadah kpdNya...aminnn

dayah said...

alhamdulillah..kirim salam kat tanah suci mekah utk saya..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

alhamdulillah...

saya doakan semoga segala urusan dipermudahkan.. insyaallah..

Woofer Storm said...

salam..syukur,ada rezeki bro ke sana..semoga segala urusan dapat diselesaikan dengan mudah..ameen

Jaga diri bro^^

♥ Nana BamBam ♥ said...

Alhamdulillahhhhhh, syukur kerana abg dapat juga pergi umrah ngan mak abang :) semoga perjalanan abg lancar pergi dan balik ye..aminnn..

cik wanie Lovela (CWL) said...

cantiknya

chemay said...

selamat pergi dan selamat kembali ya?
:)

RealNS said...

selamat menjalani ibadah kat sna :))

Cik Yatt said...

hati2..smoge dpermudahkan sgala urusan..insyaAllah

aRa ❤ aFiq™ said...

semoga selamat pergi dan kembali.. best nye dapat g umrah :)

CikLaLA said...

Abang....

c'axoera ヅ said...

syukur rezeki...

dhiera said...

selamat pergi dan balik~

ILA HonEyBuNNy said...

semoga dipermudahkan segala urusan....amin..

TiraPengemis said...

semoga selamat pergi dan pulang...aminnn =)

Faza said...

alhamdulillah.. take gud care! :)

Bidadari Syurga said...

lagi hambaNYA berumrah... semoga dipermudahkan urusan pergi dan sewaktu di sana dan kembali dengan seribu satu rahsia tentang DIA... di dalam hati.... senyum....

Sophie Al-Yahya said...

jaga diri & jaga kesihatan abg iwan.. =)

Nursyairah said...

semoga selamat semuanyaa. teringin nak pergi :( , insyaAllah :)

KaK LimAh Si SupiR said...

mau p umrah jgk..tp xdak wang lg :P

Cik Nurul said...

Alhamdulillah.. semoga dipermudahkan segala urusan. :)

Yasmin Aris II said...

alahaii . lamenye tak singgah sini T-T
Smoge dpermudahkan sgale2nye yee !

Cik Gee said...

insyaAllah, niat yg baik dipermudahkanNya.. jika tidak, ujian semata utk menguji iman dan kesabaran.. selamat menunaikan ibadah umrah.. =)

Fyqa said...

smoga dipermudahkan urusan juga
(:

Rain said...

semoga semuanya lancar.

balik nanti kongsi pengalaman menarik di sana yep.

nazirah said...

ya allah , baru smpt singgah kt blog ni . alahai baru nak kirim doa.. semoga urusan kawen saya dipermudahkanNye.. ape pun selamat pergi dan kembali dalam menunaikan ibadat umrah di sana. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...