Sunday, May 20, 2012

Mutiara Kata Malam Ke 2...

"Dunia ini umpama lautan yang luas. Kita adalah kapal yg belayar dilautan dan telah ramai kapal karam didalamnya..andai muatan kita adalah iman,dan layarnya takwa,nescaya kita akan selamat dari tersesat di lautan hidup ini.

~Bila Sebut Kapal Layar Teringatkan Aku Pada Pensel Kaler Luna~

9 comments:

Rozuan Ismail said...

kaler pensil luna harga mahal.huhu

Pondok Usang said...

betul.. start aku zaman skolah lagi.. mmg dah mahal harganya...

Azee Hana said...

dulu guna kaler pensel luna ni y kecik je..x mampu..haha

Mizz ErMa said...

mutiara kata yg indah dan penuh dengan peringatan..=) haa, tang kaler luna tuh pulak, tau xpe..suka pakai luna sbb kaler dia terang..hehe

mama aini said...

assalam dr mama..indah & puitis mutiara kata tu..ehem masa mama sekolah pun dah ada colour `LUNA` ni..he2x..lamanya dia bertahan..

ஜ miss klanika ஜ said...

bahasa yg indah utk dikenang .nice

m!3yr4h_LolLy said...

betol betol betol. sokong entry nie. heee

caliph shuriken said...

suka kaler luna yg bole campur air tu, hikk...

pemuzik jalanan said...

Jadinya sebelum berlayar perlu siapkan diri terlebih dahulu, baru tak sesat, karam..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...