Wednesday, May 23, 2012

Tiga Puluhan..

Orang kata angka tidak melambang apa-apa… Tapi aku risau juge... hehe.. kurasakan masa berlalu begitu pantas... dan hari ini genaplah 30tahun ku bernafas di mukabumi ini... semoga diri kita dijauhkan dari golongan orang yang rugi menggunakan masa.. Dan buat ibuku, usahlah terlalu risau..Teruskan berdoa untuk anakmu ini...andai ada, jodoh itu pasti hadir… =)

36 comments:

izan mama mia said...

hapy besday...kita berkongsi tarikh yg sama meraikan hari penuh makna dalam hidup

Nurul Husna Mohd Hassan said...

insya Allah jodoh tu pasti ada. Allah dah aturkan segala-galanya =)

p/s : mekasih singgah kat blog saya. Teluk Cempedak kat Pahang =)

are_lin@yu said...

Moga anda akan diketemukan dengan jodoh yg telah ditentukan Tuhan nanti..amin..happy birthday ya..;-)

syiela said...

Hepi besday.. moga cepat bertemu jodoh...di murahkan rezeki serta sentiasa berada di bawah lindunganNYA

lelaki takpe makin tua saham makin tinggi...


saya setahun tua dr tuan rumah :)

lieynanilaz said...

moga cepat bertemu jodoh...:)

teha said...

epy bday :)

teratak hati said...

selamat hari lahir...cepat2 kawen..

m!3yr4h_LolLy said...

hepy besday ! may Allah bless u always

mama aini said...

` hepi bezday iwan`..semuga diberkati olih Allah selama2nya..amin.. ehem adik lelaki mama kahwin pada usia 31 tahun..he2x..mama pulak 20 tahun.. :(
insyaallah ada jodoh iwan..ehem sidia tu pun ok jugak !!..cantik & sopan orgnya.. yg dtg kemajlis mama tu..

Cik Yatt said...

selamat hari lahir.kaweh nnt jgn lpe jmpot..hihi

missina said...

happy besday,,30 angka yang matang,,;)

Eera Shera said...

happy birthday..moga hidup diberkati Allah selalu..amin :)

RealNS said...

30 dah ? macam tak je . ape pun selamat menyambut hari tua :D

chemay said...

happy belated birthday.
insyaAllah tak lama lagi jumpa la tuhh.
aamiin.
:)

LidiaSuraya said...

ewahhhh 3 series dah tueeeee
awwwwwww

msredcheesecake said...

HB... insyaAllah jodoh tu ada.... nanti datang la tu.... hee

MamaEma said...

selamat ulangtahun kelahiran..

Aien Alien said...

Selamat Hari Lahir & semoga cepat2 jodoh hadir.... :D

Eein Azryn said...

Happy belated birthday. :)

Sophie Al-Yahya said...

happy belated birthday abang iwan!!
Alaaaaa..baru 30 tahun la. Untuk lelaki, okey lagi lah. Umur 33 tu dah wajib kahwin k! =)

kajaharuna said...

saya doakan awak cepat bertemu jodoh seorang perempuan yang soleha :)

Ayuni said...

happy birthday...salam, nk mintak tlg boleh x? boleh tak ylg komen dkt http://ladygreen3011-ayuni.blogspot.com/2012/05/jawi-malaysia-heritage-treasure.html tentang kepupusan tulisan jawi, x kisahlah dlm englsh atau bahasa melayu, hanya utk pembelajaran, lecturer sye nk tgk pendpt blogger, thanx ek...

~SaL IjOu~ said...

utk lelaki..angka itu masih dikira ok,kan..tp kalo pompuan..pasti dipandang semcm jika masih belum berpunya..(--')

dhiera said...

alamak, datang lambat. apa pun, selamat hari lahir. semoga panjang umur dan murah rezeki!

Mr.Clive said...

30 maksudnya lagi macho bro...hhahaha relax laaa....tgk dulu satu episode frens...setailo...ko boleh relate... :)

Juliet_iRa~" said...

happy belated birthday..huuu..yang ke 30 ea..smoga dipermudahkan penccarian jodoh..heee :)

seronok pergi umrah haritu?

Arra Ahmad said...

dah 3 puluh?? kita tengah tunggu lagi 5 tahun..:P

nazirah said...

wah hepy besday brO.. may Allah bless u owezz. insyaAllah jodoh itu pasti sampai.. usaha lebih chaiyok2 hee :)

nazirah said...

wah hepy besday brO.. may Allah bless u owezz. insyaAllah jodoh itu pasti sampai.. usaha lebih chaiyok2 hee :)

ch000tz axoera ヅ said...

rilekssssss just a number okay...apa ada keshhhh....happy belated buffffdayyyy :D

Pondok Usang said...

Terima Kasih kepada semua kengkawan yg Wish Bufday kite... thanx again.. =)

iEdA said...

insyaAllah...jodoh 2 pasti ada cma lmbt ngn cpt jer...hanya Dia yg mnentukan...doa sllu :)

*btw,hepi belated besday ^_^

Hanif Idrus said...

happy 30 an....Oklagi!!!
kalau umur dah 40 tahun baru kata krisis pertengahan umur..ehehhhe

onie said...

semoga jodoh kamu dipercepatkan,amin :D

ceklala said...

heppy belated besday! moga panjang umur..murah rezeki dan dipertemukan dengan jodoh yang baik :)

gadisBunga said...

happy belated birtday... :)

age is just a number. be optimist about it. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...