Tuesday, December 4, 2012

Biskut Febret...


Ini la biskut febret ku... Biskut kering cap pingpong.. Pekene pulak cicah ngan ayaq kopi ke, tea o ke, milo ke..memang terbaik la..Memandangkan stok biskut tersebut dah abis..aku pun pi la beli kat satu pasaraya semalam..time nak bayar makwe casher tu bitau.. limit bule beli 2 pack je.. aik, biar behtul.. Biskut pun barang terkawal gak ke..dah macam minyak masak la pulak... Haiyaa...

30 comments:

whitecappuccino said...

sya suka cicah teh o bila mkn biskut ni..eh! ada had juga ke?

LoveBug said...

faveret juga. lagi2 dengan kopi. hujan pulak tu. layan movie. kehkeh

❤Kamsiah❤ said...

musim2 hujan ni..mmg best cicah dgn teh/kopi o panas2...

sama mcm kt rumah saya jugak...tp setin berbulan baru habis...

tirana aduka said...

salam hedzwan
Salam kenal da¤ri tirana aduka

Deqla manjew said...

mmg sdp dicicah air teh atau milo..

btw, alang2 dah masok sini komen la trs pastu follow sekali...hihi..slm ukhwah... :)

mama aini said...

assalam iwan..biskut ni rasa mama dah lama berada dipasaran kan..hujan2 ni memang sedap diminum bersama air yg panas.. ;)

Jna marcello said...

cicah dgn kopi SUPERB!

missSenget said...

sedapkan cicah teh o..

penah makan biskut ni dengan bubur kacang durian..?


beli smpai 5bungkus ke smlm..? hehe,,

caliph shuriken said...

femes giler biskut ni, hikk...

Deq's Qienz said...

mkn biskut nih masa dlm pntang dulu..sedapp cicah kopi panas..hehee

hnahdy said...

suka yang ada gula.. kalau yang kosong cicah air teh. fuh sedap..

Al Kisah said...

cicah dengan milo, biar sampai lembek, pastu ngap.. layan

visitme@FaTiN cOrNeR said...

sy pun suka biskut nie!! mkn cicah teh..

Semutmerah said...

nak sikit boleh tak?

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

cicah milo sedap gak tu ehehehee

Izara4eva™ said...

sodap cicah tea panas ni... aummm

BMA said...

pasti enak tuh rasanya,,

TiranaAduka said...

salam pondok usang
Tirana aduka singgah di awal pg selasa melawat.

Cik Gee said...

biskut ni mmg sedap.. menjadi pilihan waktu petang, di samping kopi.. hehe.. :)

Ema Blog said...

sangat digemari bila makan dengan air kopi O anas dan time hujan..

wisata bakti alam said...



kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

Teenager Housemaid said...

aha..lama dah tak makan biskut hupseng ni..

KorN said...

perghhh memang layan lah dapat roti pat segi ni. hahaha... aku suka gilak kot...

say to easy=) said...

biskut nie la paling sedap dari biskut len

eintan nurfuzie said...

pekene teh o panas.. fuh..sedapnye

♥ Nana BamBam ♥ said...

mai sekepingg :)

Eein Azryn said...

Roti ni memang sedap. Makan macam tu je pun sedap. :D

Mawar berduri said...

makanan wajib ada ats meja dapo dekat hostel !

Elie Lily said...

makan biskut cicah dengan kopi pada petang hari, tersangatlah sedapnyaaa! :D

onie said...

dapat dekat onie biskut ni memang sehari je la den balun,haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...