Friday, March 15, 2013

Ku Kembali Ke Padang....


Fuhh.. Setelah 6 tahun ku tinggalkan arena Bolasepak padang. Kini ku di paksa kembali ke tengah padang... Mungkin sentuhan kreatif ku masih ditagih atau pun sebenarnye sekadar nak cukup kan korum...
Ntah larat ke tidak.. Harap boleh ler main hendaknya.. haha...

12 comments:

mama said...

assalam..ehem kalau ikut saiz iwan yg kecil tu, masih larat lagi utk bermain bola.. ;)

Rozuan Ismail said...

iNSYAaLLAH MASIH LARAT

whitecappuccino said...

assalam...ohh..selamat kembali ke padang!

missSenget said...

eh..

kene lah tunjuk larat..

malu lah kalo tak larat..! hahaha..

Al Kisah said...
This comment has been removed by the author.
Al Kisah said...

aku dah lama tak main bola padang.. asyik bz memanjang.. aku main fifa ja sekarang..

♥ Nana BamBam ♥ said...

ok juga, kasi sihat itu badan..bila keluar peluh tanda kita sihat :)

maitimie said...

yang penting semangat!! gogogooo!!

syafiqakarim said...

ah suka sangat sepi lama lama
kemana pergi?


mohon jersi satu

hana hadi said...

dah kembali..

erk... sebelum main tu, apa kata main bola dengan baby dulu. praktis kan. hehe

Ema Blog said...

pasti mula-mula akan sakit segala urat...hehehe

say to easy=) said...

Selamat bermain bola.6 taun tinggal tuh....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...