Wednesday, February 12, 2014

Kisah Benar Lagi Sadis ~ Harimau Dengan Tuannya...

Assalamualaikum...

Hi kengkawan.. tetiba datang rajin nak update..makbul doa Suria LekatLekit. Semoga ku tidak malas lagi lepas nii.. hihi... Ok, teringat ku pada kisah sebuah buku yang sangat sadis dan teramat sedih.. Rasanya korang tau buku ni.. femes kot kisah ni.. Adaptasi dari kisah benar.. Sedih gila ending cerita buku ni.. Kisah Harimau dengan Tuannya... Tiap kali baca ending mesti tangkap nangis punye laaa.. kat bawah ni gambar kulit buku tersebut.. tata... =)

~Rimau ku... mengapa akhirnya buat tuan mu bersedih..~


Kalau aku kaya........
Credit : Angah Richie
  

13 comments:

Mime MF said...

nmpk mcm betul2 sedih sgt ending buku ni..ishhh

Nurulee said...

tak pernah baca buku tu. hm hm.

Mek Onie said...

isi la semula,haha

Shark Kay said...

x perbah dpt pun buku nie..
isk isk isk..
lg sedih.

Shark Kay said...

x perbah dpt pun buku nie..
isk isk isk..
lg sedih.

el said...

coiiiiiiiiiii
iols igt novel terbaru mn lah td
ekekekekeke
mn2 buku cengini mmg ending dia sgtlah sedih..apa leh wat kan kan kan kbai

E'in said...

dh kosong ke dlm buku tu? hihi

Arra Ahmad said...

Alhamdulillah..ending buku rimau Arra xsedih..hihi

Alia Laila said...

Buku saya pulak ada naik turunnya u_u

Muhammad Taufiq said...

Hye, saya suka baca blog awak, baru2 ni saya baru blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

tirahzairi said...

hi rimau....eh? haha

♥ Nana BamBam ♥ said...

Assalamualaikum,

nana x pernah ada bela 'harimau' ni...huhu

eintan nurfuzie said...

mengembalikan nostalgia.. skrg buat acc dah xde buku dah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...